piątek, 31 sierpnia 2012

My Day. :)




Cześć.
Poranek jak poranek,obudzili mnie robotnicy,którzy ocieplają blok obok.
Pogoda jest taka sobie,bo szarawo na niebie jest i zapowiada się na deszcz + wieje mały wiatr.:\

Dzisiaj z moja mamą mam jeździć po sklepach szukają dla mnie rurek. ;)
Cieszę się z tego powodu strasznie. :D
Potem zapewnie  przyjedziemy do domu.Mama zrobi obiad,a ja będę siedziała na blogu i czytała kom.od was.Dobra nie będę się rozpisywała.
A tu dla was 4 zdjątka rurek.! :)


Czarne rurki damskie
Mam nadzieje,że rurki się podobają.
A i jeszcze mam coś.
Jutro na blogu znajdzie się recenzja dotycząca 2 szamponów do włosów i 3 kremów(1 do rąk,1 do twarzy i 1 do ciała.)





10 komentarzy:

  1. Te czerwone są super ♥

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwone najlepsze zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Led Zeppelin to miłość od pierwszego usłyszenia ;)
    Dwa przedostatnie są świetne.
    Dodaje!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rurki :) czeka na recenzję!:D
    + obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie mi się podobają :)
    Pozdrawiam i obserwuję, liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dziś cały dzień była słaba pogoda ;(
    Zapraszam: http://niewiemczytodobrypomysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te rurki, a zwłaszcza czerwone :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love all pants <3

    OdpowiedzUsuń